فروشگاه خانه و آشپزخانه

Home and kitchen shop

❂ هنرگردی❂ هنر و لوازم❂ ظروف و لوازم خانهفروشگاه خانه و آشپزخانه

فروشگاه خانه و آشپزخانه
تهران / بلوار آفریقا / خیابان وحید دستگردی / پلاک 314

 درباره/معرفی:

فروشگاه آنلاین خانه و آشپزخانه شعبه اینترنتی زنجیره فروشگاه‌های خانه و آشپزخانه، متعلق به گروه خانه می‌باشد. هدف گروه خانه خدمت به خانواده های ایرانی و ارائه راهکارهایی برای بهبود شیوه زندگی است. ماموریت گروه خانه در هفت بخش تخصصی تعریف شده است که هر بخش، گروهی از کالاهای مورد نیاز در خانه را از میان بهترین کالاهای جهان عرضه می دارد. اولین بخش این گروه یعنی ”خانه و آشپزخانه” در آذر ماه سال 1386 و سپس دو بخش “خواب و حمام” و ” خوراکی و آشامیدنی” در سال 1390 و بخش “مبلمان و دکوراسیون” در سال 1391 و بخش “نور و روشنایی” در سال 1392 راه اندازی شدند.
امروز گروه خانه بیش از صد برند از برترین های جهان را در این مجموعه با بیش از 50 هزار نوع کالا عرضه می کند.
زندگی مدرن در چارچوب شاخص‌های کیفی در مقیاس جهانی، ما را بر آن داشته است که با تکیه بر شناخت نیاز‌های خانواده‌های ایرانی و بررسی بازارهای جهانی دست به گلچین کالاهایی زنیم که در بردارنده مواردی باشند که توجه به آن‌ها برای زندگی در سطح استانداردهای جهانی اجتناب ناپذیر است. آسیب شناسی وجود عناصری چون سرب، کادمیوم و آلومینیوم و آسیب‌های ناشی از تماس با این مواد ما را به سمتی می‌برد که با دقتی وافر به برگزیدن کالاهایی بپردازیم که از حیث سلامتی جنس، کمترین شائبه‌ای را برای خریدار باقی نگذارد. از سویی شناخت سبک و زیبایی شناسی از منظر زندگی مدرن و نیز تنوع سلیقه و نیازهاب جامعه سبب شده است که توجه به سلامتی را بدون در نظر داشتن این نکات ظریف عملی ندانیم و البته این هر دو وقتی در کنار کیفیت بالای کالا می‌نشیند همه و همه این اطمینان را به خریدار می‌دهد که برای انتخاب وسایل خانه و آشپزخانه خود به مرکزی فراخوانده شده است که ضمن صرفه جویی در وقت و انرژی، خاطر او را از جهت پیشگیری از آثار سوء شناخته شده برخی از مواد و لزوم پرهیز از آن‌ها، آسوده نماید.
گروه خانه، امید دارد که با ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایتمندی شما عزیزان را فراهم کند.
تلاش ما این است که شاهد شادمانی، سلامتی، کیفیت و زیبایی بیشتری در خانه شما عزیزان باشیم

• آدرس:
تهران / بلوار آفریقا / خیابان وحید دستگردی / پلاک 314

• تلفن:
02125931000
02125937137

• وبسایت:
khanehvaashpazkhaneh.com

• ایمیل:
info@khanehvaashpazkhaneh.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت