لوستر شمس

Shams Chandelier

لوستر شمس
تهران / خیابان انقلاب / خیابان لاله زار نو کوچه اولادی / مجتمع نگین / پلاک 17 / طبقه سوم

 درباره/معرفی:

مجموعهٔ لوستر شمس با مدیریت میر مهدی رضایی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد. این مجموعه با توکل بر خدواند یکتا و پشتکار زیاد و کیفیت بالا و در نهایت جلب رضایت مشتری موفق شد در مدت زمان نسبتا کوتاهی به بزرگترین و معتبرترین وارد کننده و پخش کننده انواع لوستر در سطح کشور تبدیل شود.
هم اکنون با فراهم کردن این فروشگاه اینترنتی خرسندیم که می‌توانیم محصولات خود را بدون واسطه و با حداقل سود به شما عزیزان عرضه کنیم. در این فروشگاه شما می‌توانید با مشاهده عکس محصولات و مشاوره با کارشناسان ما، با در نظر گرفتن بودجه و نوع دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار و تجارت خود، زیباترین و مناسبترین لوستر را با امنترین روش‌های پرداخت الکترونیکی خریداری بفرمایید. پس از خرید و صدور رسید الکترونیکی، مشاورین ما با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازمه جهت ارسال و نصب سفارشات را به عمل آورند.
هدف و شعار همیشگی ما جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان می‌باشد.

• آدرس:
تهران / خیابان انقلاب / خیابان لاله زار نو کوچه اولادی / مجتمع نگین / پلاک 17 / طبقه سوم

• تلفن:
09355801391
02166343253

• وبسایت:
lustreshams.com

• ایمیل:
info@lustreshams.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود