ویچی

 درباره/معرفی:

گروه تولیدی بازرگانی ویچی از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک مجلسی زنانه و تین ایجر آغاز نموده و مفتخر است که به عنوان یک برند معتبر ایرانی در این صنعت توانسته از طریق عاملیت‌های فروش و فروشگاه‌های طرف قرارداد خود، نظر و سلیقه عده کثیری از مصرف کنندگان در سراسر ایران و برخی کشورهای همسایه را به خود جلب نماید به نحوی که محصولات ویچی از طریق 450 عامل فروش و فروشگاه معتبر عرضه می‌شود که این امر مؤید کیفیت بالای طراحی و توجه به نیاز مشتریان در بخش تحقیق و توسعه این مجموعه است.
گروه تولیدی ویچی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک ایران در زمینه تولید و عرضه پوشاک زنانه این افتخار را دارد تا مهمترین عامل پیشرفت و توسعه خود را مواردی چون توجه به نیازهای روز نسل جوان در طراحی محصولات، مواد اولیه مرغوب طبق استانداردهای لازم و کنترل کیفیت محصولات تولیدی همراه با سرویس دهی مناسب به مشتریان می‌داند.
تنوع محصولات و به روز بودن تولیدات این شرکت ضمن بهره گیری از مدیریت وبرنامه ریزی علمی و توجه به متدهای روز دنیا جهت تامین نیاز جامعه جوان و نوجوان از ویژگی‌های مهم این مجموعه محسوب می‌شود.
ویچی با تکیه بر شعار « از هم اکنون بهترین باشید» سعی بر آن دارد تا آن چنان که زیبنده مشکل پسندان و صاحبان سلیقه است به طراحی و تولید پوشاک مجلسی زنانه با کیفیت و کمیتی رقابتی بپردازد و در راه رسیدن به آرمان اصلی خود که همواره جلب حداکثر رضایتمندی مشتریان است، دست از تلاش بر نخواهد داشت.
ویچی مشتریان خود را شرکاء تجاری خود قلمداد می‌کند و معتقد است رکن و پایه وجودی آن براساس اعتماد و باور مشتریانش می‌باشد، بدین لحاظ مشتری را مهمترین ناظر بر تولیدات و خدمات خود می‌داند و بر این باور است که بزرگان هر صنعتی بیش از سرمایه مالی نیاز به سرمایه حمایتی هواداران خود دارند.
از اینکه در زمره هواداران این برند ایرانی هستید دستانتان را به گرمی می‌فشاریم.

• آدرس:
دفتر مرکزی: تهران / خیابان انقلاب / خیابان فلسطین جنوبی / خیابان شهید نظری / روبروی درمانگاه ابوریحان / پلاک 2 (خانه کاخ) طبقه همکف / واحد یک
فروشگاه مرکزی: تهران / خیابان انقلاب / خیابان فلسطین جنوبی / بعد از خیابان شهید نظری / پلاک 230 / فروشگاه ویچی

• تلفن:
02166496916

• وبسایت:
vichyteen.com

• ایمیل:
info@vichyteen.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت