• درباره

📻 کتاب صوتی:

چهل قاعده شمس تبریزی – قانون 37 ~الیف شافاک

چهل قاعده شمس تبریزی – قانون سی و هفتم

چهل قاعده شمس تبریزی در کتاب ملت عشق اثر الیف شافاک به گویندگی سارا زمزم و با همکاری رادیوآ طراح کاور: استودیو دیزاین ایماژ (سونیا هادیگل)

ملت عشق نام رمانی است نوشته الیف شافاک (الف شفق) که در سال 2010 / 1389 به صورت هم‌زمان به دو زبان انگلیسی و ترکی منتشر شد. عمدهٔ داستان دربارهٔ احوالات و ارتباط شمس و مولوی است و کمترین بخش‌های کتاب از زبان این دو شخصیت روایت شده‌است و سعی شده تا از نگاه و زاویه‌های گوناگون که همان شخصیت‌های دیگر داستان هستند به این دو نفر پرداخته شود.
نویسنده در این کتاب دو داستان و در حقیقت زندگی شخصیت‌های دو دورهٔ زمانی مختلف را به موازات هم پیش برده‌است. دورهٔ اول در حدود 639 تا 645 قمری حول و حوش زندگی مولانا و شمس بازمی‌گردد و دورهٔ دوم در سال 2008 و دربارهٔ زندگی زنی چهل ساله است که به تازگی شغل ویراستاری یک کتاب را برعهده گرفته‌است. همان‌طور که از نام انگلیسی آن برمی‌آید در این کتاب چهل قانون عشق آورده شده که از زبان شمس تبریزی است. از ویژگی‌های جالب کتاب این است که بیش از 15 راوی مختلف دارد و در ابتدای هر بخش راوی آن نیز ذکر می‌شود.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “چهل قاعده شمس تبریزی – قانون 37 ~الیف شافاک” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت