• درباره

📻 کتاب صوتی:

آدم بزرگهای ترسناک (تلاشی در بازیابی اعتماد به نفس و احیای کودک درون) ~مهدی حقگو

معرفی کتاب آدم بزرگ‌های ترسناک: تلاشی در بازیابی اعتماد به نفس و احیای کودک درون کتاب آدم بزرگ‌های ترسناک: تلاشی در بازیابی اعتماد به نفس و احیای کودک درون نوشته‌ی مهدی حق گو روایت زندگی فردی است که به موفقیت های چندان بزرگی نرسیده اما به خوبی می‌تواند از پس پستی و بلندی‌های زندگی بربیاید. درباره کتاب آدم بزرگ‌های ترسناک: در این کتاب نویسنده با لحنی صمیمی و ساده، به مرور بخش‌های تلخ و شیرین زندگی‌اش می‌پردازد و هم‌زمان مطالبی آموزنده، درباره حقایق زندگی می‌گوید و شما را برای حرکت رو به جلو تشویق می‌کند. این کتاب می‌کوشد داستان دردهای شخصیت اصلی را به شما منتقل کند، به طوری که بتوانید آن را به خوبی درک کنید، انگار که خود شخصیت داستان هستید. شما با دغدغه‌های فردی آشنا می‌شوید که احتمالا افراد بسیاری او را می‌شناسند و برای آن‌ها مفید بوده است، ولی نفرات بسیار کمی هستند که واقعا به او اهمیت می‌دهند و دوستش دارند. در حقیقت می‌توان گفت بود و نبود او برای کسی مهم نیست. آدم بزرگ‌های ترسناک کتابی انگیزشی در راستای احیای اعتماد به نفس و خودباوری در کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است که به شما یاد خواهد داد چطور با سختی‌های زندگی مواجه شوید، از پس آن‌ها بربیایید و بدانید شکست خوردن امری طبیعی است و باید به آینده‌ای بهتر امیدوار باشید. مطالعه کتاب آدم بزرگ‌های ترسناک مناسب چه کسانی است؟ این کتاب برای همه کسانی که به دنبال خودسازی، داشتن زندگی بهتر و رسیدن به موفقیت هستند، مناسب است. فایل صوتی کامل این کتاب را می‌توانید در اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید و بشنوید.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “آدم بزرگهای ترسناک (تلاشی در بازیابی اعتماد به نفس و احیای کودک درون) ~مهدی حقگو” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت