• درباره

📻 کتاب صوتی:

رمان بافته / قسمت5 ~لائتیسیا کولومبانی

رمان بافته، نوشته لائتیسیا کولومبانی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس فرانسوی است. این اثر که سرنوشت سه زن را در کانادا، سیسیل و هند روایت می‌کند از پرفروش‌های سال 2018 فرانسه بوده است.
بافته حتی قبل از چاپ در هفده کشور پیش‌فروش شد و در فرانسه در طول دو هفته 54000 نسخه فروخت. در حال حاضر رمان بافته به 29 زبان ترجمه شده و جوایز زیادی گرفته است و به‌زودی، در کشور فرانسه، فیلمی از روی این کتاب ساخته خواهد شد.
خلاصه کتاب بافته
بافته داستان زندگی سه زن از سه قاره مختلف است که همگی تشنه آزادی‌اند.
اسمیتا در هند، از طبقه دالیت است، زنی غیرقابل لمس و نجس. او آرزو دارد دخترش از این شرایط نجات پیدا کند و بتواند به مدرسه برود.
در سیسیل، جولیا در کارگاه پدرش کار می‌کند. او پس از حادثه‌ای که برای پدرش پیش می‌آید، می‌فهمد شرکت خانوادگی‌شان در حال ورشکست شدن است.
سارا در کانادا یک وکیل مشهور است. او درست زمانی که قرار است در رأس یک دفتر حقوقی قرار بگیرد متوجه بیماری سخت خود می‌شود.
زندگی اسمیتا، جولیا و سارا، در رمان بافته بدون این‌که خودشان بدانند، به هم بافته می‌شود و همه جلوی سرنوشتی که برایشان رقم خورده است، می‌ایستند تا با آن مبارزه کنند.

لائتیسیا کولومبانی در سال 1976 در شهر بوردو در فرانسه به‌دنیا آمد. وی فیلمنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر و نویسنده است.
لائتیسیا کولومبانی، در ابتدای شروع به کارش، فیلمنامهٔ کوتاه و بعد از مدتی، فیلمنامه‌های بلند می‌نوشت و کارگردانی می‌کرد. او همچنین هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است و در ده‌ها فیلم بلند ایفای نقش کرده است.

/ اثر لائتیسیا کولومبانی، ترجمه نرگس کریمی.
/ با سپاس از نشر نیماژ و سازمان سینمایی داریوش
با صدای: محسن بهرامی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “رمان بافته / قسمت5 ~لائتیسیا کولومبانی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت