• درباره

📻 کتاب صوتی:

بچه ی دزیره و یک زن محترم ~کیت‌شوپن

کیت شوپن رمان‌نویس، نویسنده داستان کوتاه اهل ایالات متحده آمریکا بود. با نام اصلی کاترین اُفلاهرتی انگلیسی: Katherine O’Flaherty در 8 فوریه 1851 در سنت لوئیس، میزوری به دنیا آمد. پدرش از تجار موفق ایرلندی‌تبار بود که به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرده بودند. مادرش از فرانسوی‌تبار بود و با گروه‌های فرانسوی ساکن ایالات متحده آمریکا ارتباط نزدیکی داشت. پدر کیت زمانی که او تنها پنج سال سن داشت در یک سانحه ریزش پل کشته شد. این اتفاق او را هرچه بیشتر به خانواده مادری و آداب و رسوم فرانسوی‌ها نزدیک کرد. او به آثار بزرگانی همچون سر والتر اسکات و چالز دیکنز علاقه فراوانی داشت. در دوران جوانی به تحقیق و بحث در زمینه میزان اختیارِ کلیسای کاتولیکِ رم دربارهٔ جنسیت افراد پرداخت. او معتقد بود حق زنان نادیده گرفته می‌شود. (او بعدها هم به تشکل‌های حمایتی از حقوق زنان پیوست)

با به دنیا آمدن بچه‌اش، گذشته‌ی دزیره برای همیشه در نظر دیگران تغییر می‌کند و مسیر مبهم زندگی پیشِ رو برای همیشه در نظر خود او… و در داستان دوم، زنی که لحظه‌‌ای شیدایی را به سراسر عمر محترمانه می‌بازد.

نوشته: کیت شوپن
با صدای: –

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “بچه ی دزیره و یک زن محترم ~کیت‌شوپن” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت