شیندلر: داستان واقعی یک ناجی / Schindler, The Real Story

  • درباره
  • گزارش ایراد

مستند:

شیندلر، داستان واقعی یک ناجی

Schindler, The Real Story

◉ درباره: اسکار شیندلر کارخانه‌ای کوچک در کراکوف لهستان داشت؛ اهل چک-آلمان بود و از سال 1940 به بعد شروع به استخدام کارگران یهودی کرد. با شدت گرفتن آزار و شکنجه یهودیان توسط نازی‌ها ، او موفق شد تا اردوگاه شخصی خود را تأسیس کند که البته مکانی امن برای کارگران از کشتار بی رحمانه‌ی بیرون بود.
شیندلر در نهایت با استفاده از روابط و دوستیش با افسران اس اس ، ورماخت و اطلاعات نظامی ، بیش از هزار یهودی را از اردوگاه‌های مرگ هیتلر نجات داد. زمانی که یهودیان به اردوگاه مرگ ماتاوزن و آشوویتس اعزام می‌شدند ، شیندلر موفق شد تا اجازه‌ی ساخت اردوگاه شخصی خود را بگیرد و زندانیان آن را از کراکوف به بخشی از چکسلواکی انتقال دهد.
سرانجام هنگامی که 300 نفر از زنان کارگر شیندلر در آشوویتس و در پادگانهای مجاور اجاق‌های گاز قرار گرفتند ، شیندلر موفق شد آنها را بیرون بیاورد – تنها محموله‌ای که در تاریخ جنگ موفق به خروج از آشوویتس شد.بسیاری از افرادی که نجات پیدا کردند در این مستند حضور دارند؛ از جمله همسر و معشوقه شیندلر ، که شرح حال خود را درباره این مرد خارق العاده ارائه می‌دهند. در مصاحبه‌ای که فقط چهار روز قبل از مرگ معشوقه فرمانده اردوگاه کار اجباری ، آمون گوت انجام شده است او درباره‌ی خاطرات خود از شیندلر و زندگی با افسر اس اس که شخصاً دهها یهودی را سلاخی کرد ، صحبت می‌کند.

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “شیندلر: داستان واقعی یک ناجی / Schindler, The Real Story” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «شیندلر: داستان واقعی یک ناجی / Schindler, The Real Story» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان شیندلر: داستان واقعی یک ناجی / Schindler, The Real Story بر روی لینک اشاره نمایید …