آصفه جوادی

 تخصص/مهارت:

تدریس، طراحی و نقاشی در سبک‌های مدرنیسم، کوبیسم، میکس مدیا، آبستره، رنگ روغن

 معرفی/ بیوگرافی:

آصفه جوادی (به انگلیسی: Asefeh Javadi) هنرمند نقاش ایرانی است.

خانم آصفه جوادی دارای تحصیلات تخصصی علوم ژنتیک و فارغ التحصیل رشته پیراپزشکی ژنتیک می‌باشد.

او از کودکی با هنر و نقاشی ارتباط خاصی داشته، هنر خطاطی و نقاشی با رنگ روغن را از استاد خود که پدرش بوده، فرا گرفته است.

او همچنین هنرآموخته در آموزشگاه هنرهای مدرنیسم، میکس مدیا می‌باشد و با سابقه کاری بیش از پنج 5 سال و خلق آثاری منحصربفرد و نوآورانه توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و جایگاه خود را در عرصه هنرهای تجسمی تثبیت کند.

خانم جوادی در حوزه هنر با تدریس طراحی و نقاشی در تکنیک‌های اکریلیک و رنگ روغن و با مهارت در انجام نقاشی‌های برجسته و آموزش نحوه کار کردن با ورقه (طلا، نقره و…)، آموزش کار با بتونه روی بوم و چوب و فلز و… ، تاکنون هنرجویان و شاگردان موفقی نیز داشته است.

بیشتر آثار هنری ثبت شده توسط ایشان در زمینه مدرنیسم (نوگرایی)، کوبیسم، آبستره و میکس مدیا است و با مضامینی همچون عشق، احساس، طبیعت، خیال و… می‌باشند که آثار ایشان رو به نوگرایی خلاق گونه‌ای دارد که هر کدام انسان را ساعت‌ها به درون خود می‌کشاند گویی آن اثر در بیننده جاری شده و نیاز به تأمل و تفکر دارد.

آثار خلق شده توسط خانم آصفه جوادی به دلیل زنده بودن رنگ‌ها و عناصر کارشده بر روی آن‌ها، برای دکوراسیون‌های مدرن و لاکچری بسیار مناسب می‌باشند و جلوه بی‌نظیر و چشمگیری به محیط می‌بخشند.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• اینستاگرام:
as__artgallery

• ایمیل:
asefe.javadi73@gmail.com

• رویدادهای جاری:

آس ¦ نمایشگاه آثار نقاشی آصفه جوادی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت