دکورانیوم ¦ طراحی و اجرای دکوراسیون

DECORANIOM, Interior designer MDF & Membrane

❂ هنرگردی❂ هنر و خدمات❂ خدمات معماری و دکوراسیوندکورانیوم ¦ طراحی و اجرای دکوراسیون

دکورانیوم ¦ طراحی و اجرای دکوراسیون

طراحی و اجرای دکوراسیون MDF و Membrane

 درباره/معرفی:

مجموعه هنری طراحی دکوراسیون دکورانیوم (به انگلیسی: Decoraniom, Interior designer MDF & Membrane)، توسط خانم “فاطمه جلوه” به عنوان طراح هنری تاکنون پروژه‌های متعددی را با کاربری‌های اداری، مسکونی، تجاری و… طراحی کرده است. با توجه به استعداد ذاتی و علاقه فراوان خانم جلوه به هنر طراحی داخلی به شیوه مدرن و کلاسیک و باتوجه به سوابق و فعالیت این مجموعه در حوزه انواع کابینت و دکور، مجموعه هنری دکورانیوم هم اکنون به عنوان مشاور و طراح داخلی طرح‌های ام دی اف و ممبران بصورت حرفه‌ای و تخصصی در کشور ایران است.

«مجموعهٔ طراحی دکوراسیون دکورانیوم MDF و Membrane، آمادهٔ پذیرش هرگونه سفارش طراحی داخلی و اجرا در تهران و سراسر کشور می‌باشد»

همانطور که می‌دانیم برای مدیریت بهتر فضای آشپزخانه با توجه به مثلث کار و با توجه به شرایط خاص استفاده کننده، از کابینت ام دی اف استفاده می‌شود. طراحی صحیح کابینت در آشپزخانه، موجب می‌شود تا فضای مفید و قابل استفاده آن آشپزخانه و سطح رفاه کاربر جهت پخت‌وپز و شست‌وشوی ظروف افزایش یابد.
تولید انواع مختلف این محصول در جهان دامنهٔ کاربرد آن را بسیار وسیع کرده‌است. امروزه می‌توان تخته فیبرهای نیمه‌سنگین ام‌دی‌اف بسیار متنوعی ازجمله تخته‌های سه‌لایه یا یکنواخت و همگن، تخته‌های نازک و ضخیم در ابعاد مختلف، تخته‌هایی با فرم آلدئید، کم‌فرم آلدئید یا بدون فرم آلدئید، تخته‌های تبدیل به سایز شده، روکش‌شده، لبه‌چسبانده، نقش‌برجسته، قالب‌گیری‌شده، ابزارخورده، پروفیل‌شده، با دانسیته‌های بسیار متنوع (کم یا زیاد)، مقاوم در برابر رطوبت، آب، آتش، قارچ، حشره و… را در بازارهای جهانی یافت.

در این هنگام که اعتماد و اطمینان حرف اول را می‌زند، مجموعه طراحی دکوراسیون دکورانیوم در زمینه ام دی اف و ممبران سال‌ها است که همواره همراه مردم ایران عزیز بوده است و با داشتن تخصص حرفه‌ای در طراحی و مدلسازی سه بعدی و اجرای قوی و منسجم رضایت مشتریان را نصب العین خود قرار داده و همواره در همین مسیر گام برداشته است. این مجموعه با آرمان‌های بزرگ و قلبی سرشار از عشق برای همیشه در کنار هموطنان عزیز خود بوده و ایشان را در راه رسیدن به خواسته‌هایشان یاری خواهد نمود.

«همین حالا به اینستاگرام دکورانیوم بپیوندید و از نمونه پروژه‌های انجام شده، دیدن فرمائید»

• آدرس:
تهران/

• تلفن:
09031101362 خانم جلوه

• اینستاگرام:
decoraniom

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید






اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت