آریو ملت دوست

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

آریو ملت‌دوست (به انگلیسی: Ario Mellatdoost) هنرمند ایرانی است.

آقای آریو ملت دوست بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آریو ملت دوست می‌توان به بازیگری در سریال ویلای من اشاره کرد.

آریو ملت دوست در سال 1392 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آریو ملت دوست در این سال، بازیگری در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آریو ملت دوست بازی در سریال ویلای من بوده است. آریو ملت دوست کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1392 سریال ویلای من نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. آریو ملت دوست توانست با بازی در سریال ویلای من تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیرسلیمانی و رابعه اسکویی بر تجارب او افزود.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت