نوید نگهبان

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

نوید نگهبان (به انگلیسی: Navid Negahban) هنرمند امریکایی ایرانی ، متولد 12 خرداد 1347 در مشهد است.

آقای نوید نگهبان متولد و بزرگ شده مشهد است. اشتیاق وی به بازیگری او را به مدت هشت سال در آلمان، به گذراندن دوره مهارت‌های نمایشی مشغول نگه داشت و بعد از آن نیز به آمریکا سفر کرد و در آنجا با بازی در طیف گسترده‌ای از نقش‌های تلویزیونی، فیلم و تئاتر، پایه‌های حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری محکم‌تر کرد.

نوید، کارنامه کاری اش را با بر عهده گرفتن نقش اصلی در فیلم مطرح سنگسار ثریا م، نقش مکمل در برادران با توبی مگوایر به کارگردانی جیم شریدان، آبی پودر با جسیکا بیل و فارست ویتاکر و نقش مقابل تام هنکس در جنگ چارلی ویلسون به کارگردانی مایک نیکولز، به چشمگیرترین نقطه اوج اش رساند. از فعالیت‌های تلویزیونی وی، ایفای نقش در فصل هشتم سریال 24، سریال لاست، سی اس آی: میامی، فرینج، قانون و نظم، امور پنهان، ان‌سی‌آی‌اس: لس‌آنجلس می‌باشند. از کارهای اخیر او می‌توان، نقش دکتر رابرت استدلر در اطلس شورید: قسمت اول و همچنین بازی در فیلم قدرت چند نفر در مقابل کریستوفر واکن و کریستین اسلتر را نام برد. ناگفته نماند که یکی از درخشان‌ترین نقش‌آفرینی‌های وی، نقش ابونظیر در سریال مطرح میهن در کنار دامیان لوئیس و کلیر دینز می‌باشد. وی همچنین در فصل دوم سریال پیکان نقش آفرینی کرده است. (قسمت پنجم) و همچنین ایفا کردن نقش ویلن اصلی سریال legion در فصل دوم این سریال که در سال 2018 در حال پخش است.

• اینستاگرام:
navidnegahban

• وبسایت:
صفحه در imdb

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت