علی صادقی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

علی صادقی (به انگلیسی: Ali Sadeghi) هنرمند ، متولد چهاردهم آذر 1359 در تهران است.

علی صادقی از پدرش تراشکار و مادری خانه‌دار زاده شد. او یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. وی دارای تحصیلات فوق دیپلم کامپیوتر می‌باشد.

آقای علی صادقی با مجموعه «آفتاب عالم تاب» ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا وارد عرصهٔ سینما شد. صادقی بازی راحتی دارد و حتی گاهی اوقات بدون دیالوگ و تنها با یک نگاه تاثیر خوبی بر بیننده می‌گذارد و با حرکات و دیالوگ‌های بداهه‌ای که استفاده می‌کند و قرار گرفتنش در موقعیت‌های مختلف سبب خنده مخاطب می‌شود.

صادقی در کارنامه هنری خود، فیلم‌هایی چون «روایت سه‌گانه (اپیزود دوم)»، «آقا»، «پیک نیک در میدان جنگ»، «هوو»، «چپ دست»، «اگه می‌تونی منو بگیر»، « کیش و مات»، «زندگی شیرین»، « حرکت اول»، «تیغ زن»، «ورود زنده‌ها ممنوع»، «شیر و عسل»، «زمهریر»، «بعد از ظهر سگی»، «ازدواج در وقت اضافه»، «همه چی آرومه»، « سه درجه تب»، « پیتزا مخلوط»، «یک فراری از بگبو»، «آدم آهنی» و سریال‌های «متهم گریخت»، «قرارگاه مسکونی»، «کوچه اقاقیا»، «خانه به دوش»، «پشت کنکوری‌ها»، «دردسر والدین»، «بهترین تابستان من»، «زندگی به شرط خنده»، «سه در چهار» و … را به ثبت رسانده است.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت