سروین رفیعیان

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

سروین رفیعیان (به انگلیسی: Sarvin Rafieyan) هنرمند ایرانی، متولد یازدهم فروردین 1364‎ است.

سروین رفیعیان، همسر رضا پاپی (بازیگر‌) می‌باشد. او تاکنون در سریال‌های ساختمان 85، یک وجب خاک، مجموعه خنده بازار و فیلم سینمایی عروس فراری و … به ایفای نقش پرداخته است.

خانم سروین رفیعیان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سروین رفیعیان می‌توان به بازیگری در سریال متهم گریخت، سریال ساختمان 85 و فیلم عروس فراری اشاره کرد.

سروین رفیعیان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1383 در فیلم عروس فراری به کارگردانی بهرام کاظمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال متهم گریخت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سروین رفیعیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امین حیایی، الناز شاکردوست، سید حسام نواب‌صفوی و سیروس ابراهیم‌زاده را تجربه کرد.

سروین رفیعیان در سال 1384 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سروین رفیعیان در این سال، بازیگری در سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سروین رفیعیان بازی در سریال متهم گریخت بوده است. سروین رفیعیان سال 1384 سریال متهم گریخت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشته است. سروین رفیعیان توانست با بازی در سریال متهم گریخت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیروس گرجستانی، علی صادقی، رضا عطاران و مریم امیرجلالی بر تجارب او افزود.

سروین رفیعیان علاوه‌بر سریال متهم گریخت، سال 1389 در سریال ساختمان 85 نیز بازی کرده است. سروین رفیعیان این‌بار با مهدی فخیم‌زاده یعنی کارگردان سریال ساختمان 85 و هنرمندانی چون مهدی فخیم‌زاده، محمود‌ پاک‌نیت، رویا نونهالی و انوشیروان فاطمی همکاری داشت.

در این سال‌ها سروین رفیعیان با هنرمندان بسیاری تجربهٔ کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران اصغر حیدری با 2 مرتبه، پروین میکده با 2 مرتبه و سید جواد زیتونی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سروین رفیعیان داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سروین رفیعیان آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

• اینستاگرام:
sarvinrafieian

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت