⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️از «دفتری دیگر از ستاوند ¦ نمایشگاه گروهی» دیدن فرمائید و دیگران را برای تماشا در گالری لیلیت دعوت نمائید، بازدید شبانه‌روزی آزاد است…

دفتری دیگر از ستاوند ¦ نمایشگاه گروهی

Another book by Setavand ¦ Group Exhibition

«گالری لیلیت شما را به دیدن این نمایشگاه برگزار شده دعوت می‌نماید»

دفتری دیگر از ستاوند ¦ نمایشگاه گروهی

هنرمند: فائزه ولوجردی

هنرمند: نیلوفر وجدی

❖ دفتری دیگر از ستاوند ❖

گروه استودیوی معماری ستاوند از سال 1396 هـ.ش فعالیت خود را در زمینهٔ طراحی معماری و دکوراسیون داخلی توسط خانم فائزه ولوجردی و خانم نیلوفر وجدی، متخصص در امور هنرهای دیجیتال، طراحی معماری داخلی، طراحی دکوراسیون، آغاز نمود.

این گروه دربارهٔ فعالیت خود بیان داشته است: «تیم جوان و متخصص ما با نگرشی متفاوت و دیدی گسترده همراه با بکارگیری شیوه‌های نوین در طراحی و ارائه پروژه و نیز استفاده از متریال‌های جدید ساختمانی و سازه‌ای سعی در ایجاد حسی نو در خلق فضا دارد. از جمله خدمات اصلی ما میتوان به طراحی معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی، بازسازی، طراحی نما و طراحی بام و فضای سبز اشاره کرد. استودیو ستاوند با بهره‌گیری از نیروهایی متخصص، جوان و خلاق در بخش طراحی معماری و اجرا، پروژه‌های خود را به سرانجام رسانیده است. تجربه حرفه‌ای ما شامل همکاری با کارفرمایان شخصی و سازمان‌ها در پروژه‌های متنوع می‌باشد. این تیم معماری با اتکا به تجربه و علم روز دنیای معماری که همواره به آن متعهد است مجری خاص ترین پروژه‌هاست و همیشه سعی در ارائه بهترین کیفیت در زمینهٔ اجرا و طراحی معماری و طراحی داخلی داشته است. هم‌اکنون استودیو معماری ستاوند با تیمی متشکل از ۱۰-۱۵ متخصص برتر با مدارج دکترا و کارشناسی ارشد در شاخه‌های معماری، معماری داخلی، شهرسازی، عمران و سازه، ماکت، گرافیک، … و همکاری با مراکز و دفاتر مختلف در حوزه معماری و پرزانته در ایران، عمان، گرجستان، ترکیه، امارات و… به‌صورت حضوری و از راه دور برای تمامی نقاط جهان در کنار شما عزیزان می‌باشد.»
5ستاره / 53876 رأی

اخطار ! هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود