ریحانه پارسا

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، عکاسی

 معرفی/ بیوگرافی:

ریحانه پارسا (به انگلیسی: Reyhane Parsa) هنرمند ایرانی، متولد اسفند 1377 در تهران است.

شروع بازیگری: حضور او در تلویزیون با بازی در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که رمضان 97 پخش میگردد اتفاق افتاد. وی در این سریال یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه دختری به نام لیلا را ایفا می‌نماید که نقش مقابل او را سینا مهراد که او هم از بازیگران تازه کار است ایفا می‌نماید.

خانم ریحانه پارسا در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در عکاسی نیز تخصص دارد. وی دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان سوره در سال 95 است، بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد، و درمورد خود می‌گوید: همیشه در زندگی بلندپرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم این بود که با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر را به صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می‌کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است. در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه‌ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می‌توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم که نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی «تنهایی لیلا» و لیلای آن سریال مقایسه شوم.
لیلا یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا مهراد بازی می‌کند و من در این کار با چهره‌هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه که پیش از این سال‌ها مخاطب بازی‌های درخشانشان بوده‌ام، همبازی هستم و البته بازیگر خوب دیگری نیز که فعلا اجازه ندارم اسم او را بگویم، به زودی به کار می‌پیوندد.

• اینستاگرام:
reyhaneparsaa

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت