فرخ مهدوی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

فرخ مهدوی (به انگلیسی: Farrokh Mahdavi) هنرمند ایرانی، متولد 1348 در تهران است.

آقای فرخ مهدوی، از هنرمندان سرشناس ایران می‌باشد.

فرخ مهدوی یکی از پرکارترین نقاشان نسل او در ایران است که آثار وی با استفاده از رنگهای صورتی مایل به رنگ منحصربفرد و تکنیک قابل تشخیص وی در جایی که قصد دارد به “معنای مادی تر” برسد ، به راحتی قابل تشخیص است. “با” حذف ناخالصی ها “، بدنام سازی عناصر شناخته شده صورت و عبور از” تعاریف کلیشه ای “.
آثار او بر تصویر او از رنگ صورتی گوشتی تأکید دارند ، رنگی که چهره‌های او را می پوشاند و اجازه می دهد “تصویر کلی تری از انسان ها عاری از کلیشه‌های جنسیت و نژاد ارائه شود”.
چهره‌های مهدوی بر ویژگی هایی مانند چشم یا لب متمرکز شده و بقیه را با لایه‌های ضخیم رنگ صورتی می پوشاند و احساسات شخصیت‌های او را به درستی بیان می کنند. او سعی می کند بدون اینکه مستقیماً چیز دیگری را به تصویر بکشد ، اشکال و شرایط را مشخص کند زیرا معتقد است که این امر از اصل موضوع منحرف است.
کارهای فرخ مهدوی در ایران و خارج از کشور در نمایشگاه‌های بزرگی مانند “شاهزاده شهر / sses” در کاخ توکیو پاریس ، 2019 و غرفه ایران در دوسالانه ونیز ، 2015 نشان داده شده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
farokhmahdavi

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت