سپیده کاظمی زنجانی

Sepideh Kazemi'Zanjani

سپیده کاظمی زنجانی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

سپیده کاظمی زنجانی (به انگلیسی: Sepideh Kazemi Zanjani) هنرمند ایرانی، است.

خانم سپیده کاظمی زنجانی، از هنرمندان ایران می‌باشد.

سپیده کاظمی زنجانی ورودی مهر 84 دانشگاه سوره (واحد تهران) کارشناس رشته صنایعدستی است که زیر نظر خانم دکتر سوسن بیانی؛دکتر ابوالفضل ذابح و دکتر سید محمد هادی ابوالقاسمی ؛پایان نامه خود را در زمینه «نسخه شناسی» و با موضوع: « قرآن صاحب الزمان بخط احمد نیریزی ( متعلق به مجموعه کتابخانه مجلس شورا) بانجام رسانید و در دو دوره «مسابقات بین المللی قرآن کریم» موفق به کسب مقام نخست شد و در یک دوره از مسابقات «بانوان قرآن پژوه»؛ دوره هنردرمانی که از طرف دانشگاه شهید بهشتی و دوره کارآفرینی شرکت جست.
سپس بمدت 6سال زیر نظر «استاد سید محمد هادی ابوالقاسمی» به فراگیری مینیاتور و تذهیب و تلمظ از محضر ایشان مشغول بود-در مرداد ماه 1396 مورد ارزشیابی هنری زیر نظر میراث فرهنگی قرار گرفت . و اینک در تیرماه 1397 نمایشگاه شخصی اش را از تاریخ 22/04/97 لغایت 27/04/97 در «گالری نهاوند» برگزار خواهد نمود

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت