ژیلا کامیاب

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

ژیلا کامیاب (به انگلیسی: Zhila Kamyab) هنرمند ایرانی، متولد 1336 در کرمانشاه است.

خانم ژیلا کامیاب، از هنرمندان سرشناس ایران می‌باشد.

تحصیلات
دریافت مدرک کارشناسی رشته‏ نقاشی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکز
دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته‏ نقاشی از دانشکده هنر و معماری تهران مرکز
بیوگرافی
ژیلا کامیاب نقاش، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران، انجمن هنرمندان سفالگر و همچنین انجمن هنرمندان تجسمی ایرانیان کانادا می باشد. کامیاب در رشته‏ گرافیک و طراحی صنعتی در دانشکده‌های هنری تدریس می‏کند.

او دوره سرامیک آتلیه میه را در پاریس نیز گذرانده است و تاکنون داور جشنواره‌های متعددی در حوزه نقاشی و سرامیک در ایران بوده‌ است.

کامیاب موفق به کسب جوایز مختلف از جمله برگزیده دومین بینال نقاشی ایران، برگزیده کسب لوح افتخار نمایشگاه شعر در آثار نقاشان، لوح افتخار پژوهش در تکنیک راکو در سرامیک شده است.
او در طول دوره‌ی فعالیت خود در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی در داخل و خارج از ایران شرکت داشته است که مهم ترین انها شهرک بین المللی هنرمندان پاریس، نمایش گنجینه فرهنگسرای نیاوران در امارات متحده عربی، بهار ایرانی در موزه هنرهای معاصر، موزه زاگرب در کرواسی، شرق تا غرب در بنیاد امبرتو ماسترویانی ایتالیا و نمایشگاه نقاشان ایرانی در ونکور در انجمن هنرمندان کانادا و جان سنگ در گالری ساربان.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت