راحله بالار

 تخصص/مهارت:

عکاس،

 معرفی/ بیوگرافی:

راحله بالار (به انگلیسی: Rahela Ballar) هنرمند ایرانی، متولد 1385 در تهران است.

خانم راحله بالار، از هنرمندان ایران می‌باشد.

ارشد سینماتوگرافى 1390 ، لیون ، فرانسه
نمایشگاه گروهی عکس، فرهنگسرای ارسباران 1381
مسابقه عکس و گفتگو،خانه هنرمندان1384
نمایشگاه انفرادی عکس، دانشگاه لیون فرانسه 1389
نمایشگاه عکس گروهی Photo Expo 1393

به تصویر کشیدن پاریس همواره براى هنرمندان و ادیبان وسوسه انگیز و پرچالش بوده است، و پر واضح است تا در آن رخنه نکنى و به عمق آن نروى، اسیر برداشتهاى سطحى خواهى شد.
طى اقامتم در پاریس در فکر به تصویر کشیدن آن افتادم؛ و در این اندیشه بودم که برداشت متفاوت و جدیدى را براى بیننده رقم بزنم. چرا که عبور از دوره نخست شگفتى آفرین شهر و رخنه در لایه هاى زیرین آن نیازمند شکیبایى بسیار است. و به گفته دکتر شایگان ” پاریس حالى درونى است، حالتى روحى که گذر سالیان به وجودش مىآورد. از طریق گردشهاى بى هدف، پرسه هاى کاملا بى دلیل، حساسیت یافتن به نور و سنگ هاى کهنسال و ساییده”
اینگونه بود که مترو دریچه اى به دنیاى زیرین شهر برایم گشود و سفرى بود به لایه اى کمتر دیده شده از آن، که زمان در آن فضا گم مى شود و گاه وقتى خود را مى یابى، میبینى ساعتها در مغازه ها و ایستگاه هاى مختلف مترو گذشته است …

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت