پروشات قدسی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

پروشات قدسی (به انگلیسی: Proshat Ghodsi) هنرمند ایرانی، متولد تهران است.

خانم پروشات قدسی، از هنرمندان ایران می‌باشد.

پروشات قدسی در تهران ایران بدنیا آمد و از کودکی به نقاشی و هنر علاقه بسیاری نشان میداد
پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در رشته پزشکی، در سال 1382 به تحصیل در زمینه طراحی و نقاشی در گالری آرا تحت آموزش استاد ایمان ملکی پرداخت و . پس از سالها کسب تجربه در این زمینه در سال 1388 اولین نمایشگاه نقاشی انفرادی خود را با 42 اثر نقاشی در سبک رئال کلاسیک رنگ روغن، مدادرنگی، پاستل و سیاه قلم در نگارخانه شیرین و فرهاد برگزار نمود
پس از آن در جهت گسترش دید هنری و علاقه فراوان به طراحی لباس، به کشور اسپانیا سفر کرد و به تحصیل در رشته طراحی لباس در دانشگاه آی ای دی بارسلون پرداخت.و پس از پایان تحصیلات خود به ایران بازگشت. و در گالری شخصی خود، به طراحی لباس و نقاشی پرداخت. و چندین نمایشگاه فردی و گروهی را برگزار نمود.
وی در سال 1397 در یک نمایشگاه گروهی با سبک آزاد با ارائه دو اثر در نگارخانه احسان شرکت نمود و در همان سال یکی از آثار او با عنوان ” پوشش ” در گالری ساعتچی انگلستان به عنوان کار برگزیده انتخاب و نمایش گذاشته شد
این فضا زمینه ای را فراهم کرد تا با شوق ایجاد آثار بیشتر و کسب تجربه‌های بیشتر به ایجاد مجموعه جدید خود با عنوان ” عمارت الکساندر ” بپردازد. این مجموعه شامل 85 اثر رنگ و روغن روی کاغذ در سبک رئال کلاسیک است که از سال 1397 تا 1398 شکل گرفت.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت