افشین چیذرى

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

افشین چیذرى (به انگلیسی: Afshin Chizari) هنرمند ایرانی، متولد 1367 در تهران است.

آقای افشین چیذرى، از هنرمندان ایران می‌باشد.

وی تنها دو سال به دانشگاه هنر تهران رفت و پس از آن تحصیلاتش را رها کرد.

زندگی و حرفه‌ی چیذری واکنش یکپارچه ایست به سه عامل خاطره، رویا و تناقض. برخورد او نسبت به این عوامل یک حس قدمت می‌آفریند. وسواس او در جزییات، بارزترین نمود این ذهنیت است. کندیی که از طبیعت تکنیکش ناشی می‌شود، برای او نحوه‌ی پرداخت از درک یادگاری‌ها است.
کار با رسانه‌های مختلف، چاپ‌ها، عکس‌ها و نقاشی‌هایش که همگی به موازات یکدیگر خلق شده‌اند، ردی از شباهت را بین آن‌ها بر جای می‌گذارد.
زمان، مرگ و فراموشی درگیریهای حال حاضر چیذری در مجموعه‌ی آثارش هستند به این گونه که او دایما خشم خود را به دوران جدید به خاطر معیوب بودن اعلام می‌کند. او معیاری خیالی تولید می‌کند، جایی که ما باید از دوران خویش به عقب باز گردیم و به همه چیز دوباره توجه کنیم.
هرچند او در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند، اما به نظر می‌رسد در سرگردانی به دنبال مناطق آرام و به دور از هیاهو برای کار است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت