اشکان شریف

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

اشکان شریف (به انگلیسی: Ashkan Sharif) هنرمند ایرانی، متولد مهر 1366 است.

آقای اشکان شریف، از هنرمندان سرشناس ایران می‌باشد.

وی از کودکى با نظاره بر رقص قلم پدر بر روى کاغذ و بوم، هنر خوشنویسى و پیچش هاى دلفریب آن را به خاطر مى سپرد تا با بزرگ شدن انگشتان کوچکش، در ّ بزنگاه معلوم آثارى خلق نماید که موجب نوازش چشم بیننده و حظ بصر وى گردد.
هیچ یک از هنر هاى اصیل ایرانى همچون خط، نقاشى، موسیقى، شعر، و… که هر کدام آوازه اى دیرین و ماندگار دارند، نمیتوانستند در خلق آثار بى نصیب بمانند ، و تعلق خاطر هنرمند به یک یک این هنر هاى ارزشمند، او را بر آن داشت تا محملى فراهم نماید که با محوریت هنر خوشنویسى، از تمامى هنر هاى بى بدیل ایرانى، براى خلق آثار خود بهره گیرد و در پدید آوردن آثار، همایشى از رنگ و نور و موسیقى و شعر و عرفان و… را به تماشا بگذارد. هنرمند با اداى احترام و وفادارى به اصول هنر ایرانى حاصل از ذوق و قریحه ى اساتید متقدم،
نقبى مى زند به هنر هاى معاصر و مدرن، تا با استفاده از المان هاى جدید، پیوند با شکوهى از سنت و مدرنیته را به تصویر بکشد. نوع خط، رنگ ها، اندازه ى فونت ها و بوم ها، چیدمان، مواد مصرفى، و تمامى اجزاى اثار، ملهم از حس و حال هنرمند در شرایط زمانى و مکانى متفاوت است، و نگارنده سعى داردکه با نمایش آثارش، بیننده را به طور ذاتى، به دریافت این حس وا دارد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت