بابک ابراهیمی

Babak Ebrahimi

بابک ابراهیمی

 تخصص/مهارت:

عکاس،

 معرفی/ بیوگرافی:

بابک ابراهیمی (به انگلیسی: Babak Ebrahimi) هنرمند ایرانی، متولد 1346 در تهران است.

آقای بابک ابراهیمی، از هنرمندان ایران می‌باشد.

وی که دانش آموخته ی رشته ی مهندسی عمران است ، پس از گذراندن تحصیلات آکادمیک ، روی به فعالیت‌های هنری آورده و با مطالعه و تحقیق ، به رشته عکاسی علاقمند شد.
این هنرمند مدت 15 سال به تحقیق ، بررسی و ترجمه ی مبانی و اصول ترکیب بندی در رنگها پرداخته و همزمان ، عکسهای ماندگاری را نیز از طبیعت پر رمز و راز ایران از خود به یادگار گذاشته است .
از سال 1385 ، بابک ابراهیمی به طور تخصصی به عکاسی روی می آورد و با توجه به شناخت از سبک و تکنیک عکاسان بزرگ جهان در تلاش است سبکی نو را در ارائه ی نورها ، رنگها و ترکیب آن با طبیعت در قالب عکس به تصویر کشد .
سادگی نوع نگاه و زاویه دید این هنرمند به رنگ و نور ( چیزی که هر روز همه ی ما در طبیعت اطرافمان می بینیم ) ، سال هاست که توجه و استقبال برخی از گالری‌های هنری اروپایی ، به ویژه ( کشور فرانسه ) را در پی داشته و آثارش به دفعات در این مراکز به معرض تماشا در آمده است .
مجموعه ی حاضر نیز ، شامل 15 اثر ، در حقیقت ، نخستین نمایشگاه این هنرمند در داخل کشور است ؛ با انگیزه و پشتوانه ای ارزشمند از تجربه‌های موفق گذشته .

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت