علی پسندیده

 تخصص/مهارت:

خطاط و خوشنویس،

 معرفی/ بیوگرافی:

علی پسندیده (به انگلیسی: Ali Pasandideh) هنرمند ایرانی، متولد 1357 است.

آقای علی پسندیده ، از هنرمندان خطاط سرشناس ایران می‌باشد. وی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1378 در انجمن خوشنویسان ایران شعبه مشهد آغاز نموده و با طی مراحل آموزشی از سال 86 رسما به عنوان مدرس انجمن خوشنویسان ایران شروع به تدریس کرده است. او که عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران می باشد، سابقه سرپرستی انجمن خوشنویسان ایران شعبه سرخس را به مدت یک سال ونیم و دبیر جشنواره خوشنویسی در این شهر را در کارنامه ی خود دارد، همچنین در مرکز زبان فارسی در شهر آنکارا (ترکیه) دوره ی آموزشی برای علاقمندان برگزار نموده است.

ایشان فعالیت‌های نمایشگاهی را از سال 81 آغازکرده، و در سال 84 موفق به کسب رتبه نخست در خط نستعلیق در مشهد گردیده اند.
در طی 18 سال فعالیت حرفه ای در نمایشگاه ها و جشنواره‌های جمعی بسیاری در داخل و خارج از ایران شرکت نموده و آثارش در کشورهای پاکستان، ترکیه، تاجیکستان و.. به نمایش در آمده اند. ایشان همچنین موفق به برگزاری سیزده نمایشگاه انفرادی در شهرهای مختلف ایران و کشورهای ترکیه و تاجیکستان شده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
alipasandideh

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت