آی‌تک جاویدنژاد

Aitak Javidnejad

آی‌تک جاویدنژاد

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، مدل

 معرفی/ بیوگرافی:

آیتک جاویدنژاد (به انگلیسی: Aitak Javidnejad) هنرمند ایرانی، متولد 8 مهر 1372 در تهران است.

خانم آی تک جاویدنژاد، از هنرمندان بازیگر سرشناس ایران می‌باشد. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس طراحی لباس و پارچه از خارج از کشور می‌باشد که بصورت جدی از 22 سالگی وارد بازیگری شد، او در سال 1400 از کشور ایران مهاجرت نمود و رسما کشف حجاب کرد و مجری شبکه dd tv شد.

آی تک جاویدنژاد پدرش مهداد جاویدنژاد مهندس معمار بود و از طراحان مرکز خرید و سینمایی کوروش در تهران می باشد و مادرش خانه دارد است و تنها یک خواهر بنام آیناز دارد.

بصورت جدی از سال 1378 وقتی 6 ساله بود فعالیت خود را در ورزش اسکی شروع کرد و تا 14 سالگی بعنوان یک ورزشکار حرفه ای در این رشته حضور داشت.

به مدت دو سال نیز در رشته اسکیت روی یخ (پاتیناژ) فعالیت داشت سپس در رشته کراس فیت و بدنسازی نیز تا مدت ها کنار فعالیت اش‌های هنری اش مشغول بود.

بعد از پایان تحصیلات لیسانس وارد کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی شد و بعد از یک دوره 6 ماهه بازیگری در سال 1394 وقتی 22 ساله بود با فیلم یک دزدی عاشقانه بکارگردانی امیر شهاب رضویان جلوی دوربین رفت.

او در سال 1398 وقتی 26 ساله بود با سریال شبکه خانگی هم گناه در نقش الناز در کنار چهره‌هایی همچون پرویز پرستویی و هدیه تهرانی تجربه خوبی بدست آورد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
aitakjavidnejad

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت