⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️از «تابلو نقاشی خودنگاره (سلف پرتره)» دیدن فرمائید و دیگران را برای تماشا در گالری لیلیت دعوت نمائید، بازدید شبانه‌روزی آزاد است…

تابلو نقاشی خودنگاره (سلف پرتره)

تابلو نقاشی خودنگاره (سلف پرتره)

شناسـ‌نامه اثرهنری

نام اثر: خودنگاره (سلف پرتره مهتاب مظلومی)

نام هنرمند: مهتاب مظلومی

تکنیک: رسامی روی دستمال کاغذی

ابعاد اثر: 20×20

قیمت: تماس با هنرمند

توضیحات:
تصویر فریم قاب بصورت مجازی می‌باشد و ابعاد اثر بدون قاب درج شده است.
به گفته هنرمند: «این نقاشی از مجموعه‌ی دستمال کاغذی‌های نقاشی مهتاب است که مربوط به دنیای درون است و در آن 4 چاکرای بالاتنه دیده میشود. چاکرای قلب تبدیل به پرنده شده و چاکرای گلو به صورت ماهی است. چشمان سوژه معصومانه و مظلومانه به بیننده نگاه می‌کند اما در عین معصومیت نوعی شجاعت در آن دیده می‌شود. چاکرای چشم سوم به صورت کوهی که خورشید در آن وجود دارد و در حال تابش به صورت است. در نهایت نقطه ای در چاکرای آجنا یک هاله به صورت امواج دور سر پرتره ایجاد کرده است.
گوشواره‌های پرتره: شبیه به گوشواره‌های خود هنرمند است که تعریف می‌کند در مسیر سی و سلوک الهی با یک سوسک جنگلی سیاه دوست شدم و آن را نوازش کردم و من به او گفتم من دوست تو هستم و او همیشه در قلب من بود چون خیلی مظلوم بود. چند سال بعد مادرم برای تولدم میخواست گوشواره بخرد و با هم رفتیم به قصد خرید و در همان مغازه‌ی اول من گوشواره ای را دیدم که شبیه به همان سوسک جنگلی بود و این برای من یک نشانه است که من در قلب او همیشه هستم. رنگ تابلو نیز از رنگ‌های درونی من برداشته شده است.
مهتاب مظلومی این سلف پرتره را خیلی دوست دارد و آن در گالری سفارت ساحل عاج در سال 1394 به فروش رسید.»

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود