برترین موزیک‌های بی‌کلام امریکایی کانتری American Country
موسیقی کانتری امریکایی (به انگلیسی: country music) گونه‌ای از موسیقی محلی آمریکا است که از زمان شکل گیری کشور امریکا و دوران کابوی‌ها به صورت بسیار گسترده در بسیاری از ایالت‌ها نواخته شده و طرفداران بسیاری دارد. محتوای اصلی آهنگ‌های سبک کانتری عشق، طبیعت، دامداری و سبک زندگی سنتی آمریکایی است. این سبک موسیقی به دلیل تم و ملودی ساده با برخی از ژانرهای دیگر از جمله بلوز و جاز، همپوشانی دارد. از آلات اصلی این ژانر می‌توان به گیتار لپ استیل بانجو، جوزهارپ (زنبورک) ، ویولن، گیتار و هارمونیکا (سازدهنی) اشاره کرد.کانتری (همچنین کانتری و وسترن نامیده می شود) ژانری از موسیقی عامه پسند است که ریشه در ژانرهایی مانند بلوز و موسیقی قدیمی و انواع مختلف موسیقی محلی آمریکا از جمله آپالاچی ، کاجون و سبک های موسیقی غربی و کابوی Red Dirt دارد. ، نیومکزیکو ، کشور تگزاس و تجانو. ریشه های محبوب آن از اوایل دهه 1920 در جنوب ایالات متحده آمریکا سرچشمه می گیرد.
این آلبوم موسیقی بدون کلام با قطعاتی غالباً در سبک کانتری و بلوگرس است و با سازهای بانجو، گیتار، دولسیمر چکشی، باس و …قطعاتی زیبایی در سبک الهام بخش بلوگرس را خلق کرده اند و گوش دادن به موسیقی‌های این مجموعه می‌تواند حس متفاوتی از زندگی بومی امریکایی را به شنونده ببخشد.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام امریکایی کانتری American Country قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت