برترین موزیک‌های بی‌کلام یونانی Greek
موسیقی یونان به اندازه تاریخ آن گوناگون و معروف است. موسیقی به دو قسمت تقسیم می‌شود: موسیقی بومی یونانی و موسیقی بیزانسی که صدای شرقی‌تری دارد. این آمیزه موسیقایی برای هزاران سال وجود داشته‌است و از امپراتوری بیزانس و یونان باستان نشأت گرفته‌است، و زبان، ضرب‌آهنگ، ساختار و ملودی آن پیوسته پیشرفت کرده و دگرگون شده‌است. موسیقی بخش قابل توجهی از فرهنگ یونانی چه در یونان نوین و چه در یونان کهن بوده‌است.
تاریخ موسیقی یونان از یونان باستان آغاز می‌شود، چراکه موسیقی بخش زیادی از تئاتر یونان باستان را تشکیل می‌داده‌است. تأثیرات پسینی که این موسیقی از امپراتوری روم، اروپای شرقی و امپراتوری بیزانس گرفت، شکل و سبک موسیقی یونان را تغییر داد. تاریخ گوناگون موسیقی هنری در یونان، که از دوره رنسانس کرتا گسترش یافته و به دوران نوین می‌رسد، که به‌طور کلی، محدود به ارائه شکل‌های موسیقی مترادف با موسیقی یونانی در طی چند دهه گذشته، یعنی «ترانه‌های یونانی» یا «ترانه‌هایی به زبان یونانی» است.

این آلبوم موسیقی بی‌کلام بهترین یونان از هنرمندان مختلف کشور یونان است که در قالب یک مجموعه قرار گرفته و شامل آهنگ‌های بی کلام با سازهای سنتی یونان همچون بوزوکی به صورت ارکسترال است و به شنونده حس حضور در جشن‌ها ومیهمانی‌های یونانی و حتی حس دلپذیر قدم زدن در سواحل یونان را می‌دهد.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام یونانی Greek قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت