علیرضا رسول‌زاده

Alireza Rasolzadeh

علیرضا رسول‌زاده

 تخصص/مهارت:

مجسمه ساز

 معرفی/ بیوگرافی:

علیرضا رسول زاده (به انگلیسی: Alireza RasoulZadeh) هنرمند ایرانی متولد 1363 است.

آقای علیرضا رسول زاده، از هنرمندان مجسمه ساز سرشناس ایران می‌باشد. علیرضا رسول‌زاده متولد 1363 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد پژوهش هنر است. او اولین نمایشگاه انفرادی خود به نام “دوام” را در سال 1397 در زیرزمین دستان برگزار کرد. همچنین از سال 1393 تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری در داخل و خارج ایران شرکت کرده است.

علیرضا رسول زاده حدود 8 سال است که به کار مجسمه سازی مشغول است و بیش از 4 سال است که به طور حرفه ای در این حوزه فعالیت می کند. نمایشگاه‌های مختلفی از آثار حجمی او در این مدت برای مخاطبان به نمایش گذاشته شده است.

مجسمه‌های علیرضا رسول زاده تا مدتی قبل مفهومی بوده و بیشتر در زمینه هنر کانسپچوال (مفهومی) فعالیت می کرده است. او در کارهایش دغذغه مسائل اجتماعی و به ویژه جامعه ایران را داشته، اما مدتی است که به هنر آبستره (انتزاعی) گرایش پیدا کرده و کارهایی که در پروژه جدیدش به نمایش درآورده هم به سبک انتزاعی هستند.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
alirezaras

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت