عیسی ظهیر

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

عیسی ظهیر (به انگلیسی: Essa Zahir) هنرمند بریتانیایی ایرانی، متولد 26 سپتامبر 1967 میلادی در تهران است.

آقای عیسی ظهیر پیش از آنکه دریابد علاقه واقعی او به بازیگری بود ، در رشته هنر تحصیل کرد.

او کلاسهای بازیگری را در مدارس مختلف گذراند ، اما در اوایل دهه 1990 بود که به موسسه روش لی استراسبرگ رفت و راه خود را با تدریس خصوصی مایکل بیلینگتون بازیگر فقید انگلیسی و ماریانا هیل بازیگر آمریکایی یافت.

اولین بازیگری وی در سال 1991 انجام شد – ویترین بازیگری که در نقد تئاتر محلی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. رشته ای از فیلم‌های کوتاه دنبال شد ، یکی از آنها گری هالیول جوان در “مفهوم مه آلود” 1995 در کنار او بازی کرد.

او در سال‌های 2000 تا 2007 بیشتر در قسمتهایی از سریال‌های تلویزیونی کار می‌کرد. همچنین در آثاری نظیر؛ “برای یک لحظه آزادی” به کارگردانی آرش T. ریاحی با کسب 23 نامزدی بین المللی فیلم و جوایز و نویسنده / کارگردان حضور داشته است. او در فیلم “زنان بدون مردان” به کارگردانی شیرین نشاط که “شیر نقره ای” در Can در سال 2009 برنده شده است نیز حضور چشمگیری داشته است.

بازی در نقش “امیر خان” – نقش مورد علاقه عیسی بوده است. به عنوان یک چرخش جالب و بسیار غیرقابل پیش بینی ، عیسی ظهیر در سال 2014 با اشتیاق به عنوان یک نقاش ریشه‌های هنری خود را پذیرفت و اولین نمایشگاه رسمی هنری خود را در لندن در نمایشگاه تابستان New Artist Fair برگزار کرد.

آقای اسا ظاهر یا عیسی ظهیر از دوران کودکی همیشه بسیار هنرمند و خلاق بوده است. در دهه 1990 ، وی یک فعالیت هنری و ادبی بسیار شخصی را آغاز کرد ، و در الهیات ، اسطوره شناسی و معنویت فعالیت هنری می‌کرد که می‌توان از آنها به عنوان حماسه “جنگجوی کیهان شناسی” یا “جنگجو متروکه” اشاره نمود. او که مایل نبود راه خود را به خطر بیاندازد ، اقدام به انتشار آثار خود در اینترنت کرد. به عنوان یک “هنرمند” همه جانبه (بازیگر / نویسنده / هنرمند) یک آشفتگی شخصی همراه با شرایط مالی مسیر او را با عقب گردهای ویرانگر آزار دهنده داده است. انرژی و بینش خلاقانه او باعث می‌شود که به شدت منزوی و دور از اجتماع باشد و از او به عنوان “پیچیده” یاد شده است. آنچه او را به جلو سوق می دهد تقسیم لیاقت تجربیات زندگی خود از طریق هنر است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در IMDB

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت