هادی دهقان پور

Hadi Dehghanpour

هادی دهقان پور

 تخصص/مهارت:

عکاس،

 معرفی/ بیوگرافی:

هادی دهقان پور (به انگلیسی: Hadi Dehghanpour) هنرمند ایرانی، متولد 1359 در مشهد استان خراسان است.

آقای هادی دهقان پور از هنرمندان عکاس سرشناس ایران می‌باشد.

چند سالی بود که پدر و مادرش که اصالتاً‌ مشهدی بودند به منظور توسعه‌ی شغل پدرش به زاهدان مهاجرت کرده بودند. وی به همراه‌ خانواده‌اش که متشکل از 4 برادر و 1 خواهر بودند پس از گذراندن دوران ابتدایی به مشهد بازگشت و سطوح راهنمایی و متوسطه را در این شهر به پایان بُرد.
در سال 79 به خدمت سربازی اعزام شد و پس از آن با توجه به علایقش به هنر، وارد دانشگاه جامع علمی کاربردی شد و در سال 83 از رشته‌ی هنر این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

در زمینه‌ی کاری، پس از همکاری با چند مؤسسه‌ی خصوصی، به‌عنوان کارشناس ارتباطات رسانه‌ای به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی درآمد و در همین دوران، به عکاسی علاقه‌مند و به فراگیری آن پرداخت. همزمان با این اتفاقات به ادامه‌ی تحصیل در رشته‌ی ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور مشغول شد و سپس در سال 95 موفق به اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی شد. در سال 94 و به یُمن فعالیت ده ساله‌اش در زمینه‌ی عکاس، مفتخر به دریافت نشان درجه‌ی 3 هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
dehghanpourpix

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت