منصور اثنی عشری اصفهانی

Mansour Asna'Ashari Esfahani

منصور اثنی عشری اصفهانی

 تخصص/مهارت:

طراح و معمار،

 معرفی/ بیوگرافی:

منصور اثنی عشری اصفهانی (به انگلیسی: Mansour Asna’Ashari Esfahani) هنرمند ایرانی، متولد 1359 در اصفهان و درگذشته 18 دی 1398 در تهران بود.

آقای منصور اثنی عشری اصفهانی از جان باختگان و شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی است که گفته میشود طراح معروف‌ترین پل تورنتو در کانادا بوده است

مهندس اثنی عشری متولد 1359 در اصفهان بود که چند سالی میشد در تورنتو کادانا ساکن بود و از طراحان و مهندسان معروف به شمار می آید.

اثنی عشری ورودی 87 مهندسی عمران و ورودی 1391 در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه شریف بود.

وی برای تعطیلات ایام کریسمس 2020 به ایران سفر کرده بود که در سانحه پرواز 737 اوکراین به همراه تعدادی از هموطنان و کادر پروازی خطوط هوایی اوکراین و تعدادی نخبه‌های دانشگاه هایی چون علو و صنعت و شریف و امیرکبیر از شهرهی مختلف ایران کشته شدند.

پوران درخشنده با به اشتراک گذاشتن عکس و پستی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «افسوس… افسوس…‌ای داد‌..ای داد…»

طراح آن مهندس منصور اثنی عشری اصفهانی بود که متاسفانه در سانحه هواپیمای اوکراینی جانش را از دست داد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت