مجید عباسی

 تخصص/مهارت:

طراح گرافیک و مدیر هنری

 معرفی/ بیوگرافی:

مجید عباسی (به انگلیسی: Majid Abbasi) هنرمند ایرانی، متولد 16 اُردیبهشت 1344 در تهران است.

فعالیت‌های آقای مجید عباسی بر طراحی گرافیک از جمله طراحی هویت سازمانی، بسته‌بندی، پوستر، کتاب و کمپین‌های تجاری متمرکز است. در سال 1368 شرکت گرافیک دید را با همکاری یکی از دوستانش در تهران بنیاد نهاد و به فعالیت حرفه‌ای در زمینه‌های متنوعی پرداخت.

وی به همراه چهار تن از هم‌نسلانش (رضا عابدینی، بیژن صیفوری، ساعد مشکی و علی‌رضا مصطفی‌زاده) گروه رنگ پنجم را در سال 1381 تأسیس کردند. همکاری این گروه که به منظور ارایۀ آثار و دیدگاه‌ها در فضای طراحی گرافیک معاصر ایران از یک سو و برقراری ارتباط با طراحان هم‌نسل خود در جهان از سوی دیگر بود، تا سال 1387 ادامه یافت.

این عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، از سال 1381 به دعوت مرتضی ممیز به تدریس پاره‌وقت در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پرداخت و در پی آن در دانشگاه هنر، دانشگاه سوره و مدرسه ویـژه نیز به این فعالیت ادامه داد.

او نمایشگاه‌های متعددی را برگزار کرده و آثارش که اغلب با تأکیدی از تایپ و به‌خصوص نوشتار فارسی همراه هستند در نشریات و کتاب‌های بین‌المللی در نیویورک، پاریس، میلان، مونیخ، مسکو و غیره به چاپ رسیده‌اند و همچنین در مجموعه‌ها، موزه‌ها و گالری‌های داخل و خارج از کشور از جمله آلمان، لهستان، جمهوری چک، ژاپن، پاریس، بلژیک، چین، ایتالیا، اسلواکی و غیره به نمایش درآمده‌اند.

مجید عباسی عضو مؤسس و هیئت تحریریه مجله طراحی گرافیک نشان (مجله) از سال 1383 تا کنون است. او از سال 1388 عضو انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک است؛ و در حال حاضر در استودیو دیزاین عباسی به طراحی گرافیک و مدیریت هنری پروژه‌های سازمان‌ها، کسب‌وکارها، برندها و خدمات مشغول است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
majidabbasi1

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت