روبرت شهبازی

Robert Shahbazi

روبرت شهبازی

 تخصص/مهارت:

عکاس

 معرفی/ بیوگرافی:

روبرت شهبازی (به انگلیسی: Robert Shahbazi) هنرمند ایرانی ارمنی‌تبار، متولد 1336 در تهران است.

یکی از 30 برگزیده برتر از بین 1300 عکاسی ایرانی در نمایشگاه عکاسی موسسه فرهنگی صبا و اخذ تقدیرنامه از فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران.

آقای روبرت شهبازی درباره فعالیت خود گفته است:
«من طی این سالهای دراز که به عمری می­ماند همواره مشغول ثبت لحظه ­ها هم در روز و هم در شب بوده و مدام به فکر بهبود این شاخه از هنر که یک هدیه از هدایای آسمانی است در جهت برقراری ارتباط با مخاطب، در سبک و سیاق خود بودم.

عاشق عکاسی هستم و اگر بار دیگر متولد شوم یقینا دوباره عکاس خواهم شد.
عکاسی که در طبیعت به دنبال ثبت لحظات شاهد می­گردد.

من در گستره طبیعت درون و بیرون خود از دریچه­ی دوربین همواره در جستجوی نشانه­های پوشیده خالق هستی هستم. پشتکار ناشی از عشق به این هنر موجب گشودن دریچه­ای به اعماق لایه­های ناخوانده ذهنی من شد و باعث این باور شد که می­توان از طریق دورین عکاسی وارد عرصه­ی بوم نقاشی شد.

در اثر گذشت زمان این تصویر به گونه­ای در من تبدیل به یقین شد که اقدام به ثبت نوعی تازه از تصاویر کردم که در ذهن بیننده در وحله اول خطوط قلم نقاشی را تداعی کند.»

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت