امیرمسعود اخوان جم

Masoud Akhavanjam

امیرمسعود اخوان جم

 تخصص/مهارت:

مجسمه ساز و تندیسگر

 معرفی/ بیوگرافی:

امیر مسعود اخوان جم (به انگلیسی: Amir Masoud Akhavanjam) هنرمند ایرانی، متولد 1348 در تهران است.

آقای امیر مسعود اخوان جم از چهارده سالگی برای تحصیل به مدرسه شبانه روزی لندشولهایم اشتاین موله در شهر ماربورگ آلمان رقت و در سال 1368 برای ادامه تحصیلات به آمریکا عزیمت کرد . وی در دانشگاه جورج واشینگتن ، در ایالت واشینگتن دی سی ، مشغول به تحصیل شد و مدرک کارشناسی خود را در سال 1374 در رشته بیولوژی اخذ کرد . پس از آن در سال 1384 کارشناسی ارشد ام.بی.ای اجرایی (execultive MBA ) خود را در دانشگاه علوم کاربردی کمپتن در آلمان به پایان رساند .

اخوان جم از 1376 تا 1390 مدیریت بخش طراحی را در یک کارخانه بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در ایران بر عهده داشت . وی در این مدت به مجسمه سازی علاقه مند شد و مجسمه‌های متعددی ساخت . نخستین نمایشگاه انفرادی مجسمه‌های برنز خود را در سال 1392 در گالری اعتماد در تهران برگزار کرد ، وی تا به حال ، در نمایشگاه‌های گروهی متعددی نیز شرکت کرده است .

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

masoudakhavanjam.ir

• اینستاگرام:
masoudakhavanjam

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت