گروه موسسه قاب نقره ای

Ghabe Noghre'ee Institute Group

❂ هنرگردی❂ هنر و سرگرمی❂ تئاتر، سینما، کنسرتگروه موسسه قاب نقره ای

گروه موسسه قاب نقره ای

 درباره/معرفی:

شرکت قاب نقره‌ای با تیمی جوان و خلاق سبدی کامل از خدمات تبلیغاتی از برندینگ و کمپین‌های تبلیغاتی تا تبلیغات محیطی و رسانه‌ای را آماده نموده تا کلیه نیازهای تبلیغاتی سفارش دهندگان را بصورت صفر تا صد به انجام برساند. خلاقیت و نوآوری ویژگی‌های قاب نقره‌ای اند که ناشی از اتاق فکر حرفه‌ای و قدرتمند آن است. قاب نقره‌ای متعهد است تا بهترین‌ها را به شما ارائه نماید لذا بهترین و متخصص‌ترین افراد در حوزه‌های کاری مرتبط را گرد هم آورده تا بتواند به رویاهای شما به بهترین شکل، جامه عمل بپوشاند.
گروه موسسه قاب نقره‌ای با در بر داشتن گروهی با تجربه که تخصص ایشان ارتباطات، طراحی و برقرای هماهنگی نسبت به ارگان‌ها و مراکز مختلف در زمینه‌های گوناگون است و همچنین با در اختیار داشتن برترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای برگزار کننده از مرحله طراحی تا اجرای همایش، فستیوال و جنگ آمادگی برگزاری بزرگترین و مجلل‌ترین همایش‌ها، فستیوال‌ها و جنگ‌ها را در تمامی زمینه‌ها، دارا می‌باشد.
این موسسه تاکنون افتخار برگزاری کنسرت‌های بزرگی با 7000 تماشاگر را در کارنامه دارد. خدمات ارائه شده توسط قاب نقره‌ای برای برگزاری این قبیل برنامه‌ها کامل و شامل اجاره سالن، تصویربرداری، انتخاب و استخدام مجری‌های صدا و سیما، همچنین هماهنگی با خواننده‌ها، طراحی برنامه‌های سرگرم کننده، نصب غرفه‌های نمایشگاهی و برگزاری کارگاه‌های حاشیه‌ای همایش می‌باشد. در کنار این خدمات، خدمات پوشش خبری شامل طراحی و چاپ و نشر بروشور‌های اطلاع رسانی و پوشش رسانه‌ای و پخش در رسانه‌های مرتبط از خدمات تکمیلی قاب نقره‌ای است .

• آدرس:
تهران / خیابان شریعتی / نرسیده به سه راه طالقانی / خیابان گروسی / پلاک 4 / واحد19

• تلفن:
09125334194
77653301
77654894
77640941

• وبسایت:
ghabenoghrei.com

• ایمیل:
info@ghabenoghrei.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت