سالن تالار وزارت کشور

Ministry of Interior Hall

❂ هنرگردی❂ هنر و سرگرمی❂ تئاتر، سینما، کنسرتسالن تالار وزارت کشور

سالن تالار وزارت کشور

 درباره/معرفی:

مرکز همایش وزارت کشور عنوان یکی از بزرگترین تالارهای کشور را برای اجرای زنده موسیقی، برنامه‌ها و سمینارهای مختلف با خود یک می‌کشد. خوانندگان بسیاری تجربه کنسرت در این سالن را داشته اند که می‌توان به خواننده‌هایی همچون محمد اصفهانی، خشایار اعتمادی، بنیامین بهادری، حمید عسگری و … اشاره کرد.
این سالن با موقعیت بزرگراه شهید گمنام، بین میدان گل‌ها و میدان فاطمی در اصلی‌ترین معبر شهری قرار گرفته و به دلیل نداشتن پارکینگ، برگزاری کنسرت در آن با مشکل مواجه می‌شود.
ایجاد راه بندان در بزرگراه شهید گمنام، حد فاصل میدان‌های فاطمی به گل‌ها، اجرای کنسرت یا دیگر برنامه‌های این همایش برای کسانی است که می‌خواهند از میدان فاطمی به غرب تهران بروند.
ظرفیت این سالن را 5 هزار نفر تخمین زده اند اما تجربه جمعیتی بیش از این را نیز داشته است. این سالن هم مانند سالن همایش‌های بین‌المللی دارای مشکلاتی است مانند مشاهده دیوار استیج برای افرادی که انتهای سالن نشسته اند. همچنین افرادی که در طبقه‌های بالا و انتها نشسته اند به ندرت می‌توانند استیج را ببینند و گاه مجبور می‌شوند بایستند که اعتراض افراد پشت سرشان را به همراه خواهد داشت.

• آدرس:
تهران / خیابان دکتر فاطمی / ابتدای خیابان شهید گمنام

• تلفن:
02188984551

• وبسایت:
moi.ir

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت