اریکه ایرانیان

Erikeh Iranian

اریکه ایرانیان

 درباره/معرفی:

اریکه ایرانیان را می‌توان نخستین سالن خصوصی و شخصی در ایران بعد از انقلاب دانست که تماما توسط بخش خصوصی اداره می‌شود. سالن کنسرت اریکه ایرانیان در طبقه اول مجتمع قرار دارد و دارای ظرفیت 1450 صندلی است. قسمت‌هایی از سن این کنسرت هال به صورت متحرک بوده و سالن آن با مساحت 1400 متر مربع در یک و نیم طبقه بنا شده است.
علاوه بر سالن اصلی، مجموعه کنسرت هال دارای اتاق‌های گریم خانم‌ها و آقایان، اتاق مانیتورینگ، اتاق صدا، اتاق تصویربرداری، سالن تشریفات وی آی پی و اتاق‌هایی برای مدیریت و کارکنان با مساحت 600 متر مربع است.
از ویژگی‌های این سالن کنسرت، طراحی آن به گونه‌ای است که می‌توان از آن به صورت چند منظوره برای برگزاری سمینارها، همایش‌ها، شوهای تلویزیونی، تئاتر و … استفاده کرد.
این سالن نخستین سالن کنسرت در خاورمیانه است که از سیستم صوتی کاملا حرفه‌ای شامل میکسر 52 کانال لگند 3000 بهره می‌برد. سیستم‌های بلندگوی این سالن هم بسیار حرفه‌ای است. طراحی فضای سالن کنسرت به صورت مدرن با ترکیبی از اسپیس فرم و MDF و چوب و پارچه، تمامی سطوح آن با سیستم آکوستیک صدا همگون و هارمونی خاصی ایجاد می‌کند.
همچنین دیگر مشکل مهم این سالن همچون سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی این است که مخاطبان در انتهای سالن، به راحتی نمی‌توانند صحنه و روی استیج را ملاحظه کنند. اریکه ایرانیان دارای دو طبقه زیرزمین برای پارکینگ است که تعداد زیادی ماشین در آن جای می‌گیرد. این پارکینگ بزرگ، امتیاز مثبتی برای اریکه ایرانیان است.

• آدرس:
تهران / بلوار فرحزادی / خیابان حافظ

• تلفن:
02122370001

• وبسایت:
arikeh-iranian.ir

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت