مه لقا جابری (ایشا یونیک)

Mahlagha Jaberi (Aisha Unique)

مه لقا جابری (ایشا یونیک)

 تخصص/مهارت:

مدلینگ

 معرفی/ بیوگرافی:

مهلقا یا مه لقا جابری دشتستانی با نام هنری آیشا یونیک (به انگلیسی: Mahlagha Jaberi Dashtestani) هنرمند مدل و مانکن ایرانی متولد 27 خرداد سال 1368 در شهر اصفهان است.

خانم مهلقا جابری ساکن شهر سن دیگو در کالیفرنیا ایالات متحده امریکا است. در خارج از ایران او را با نام آیشا یونیک می‌شناسند. اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.

مهلقا جابری فعالیت هنری خود در زمینه مدلینگ را با مدل شدن برای پروژه‌های عکاسی خواهرش راحله جابری آغاز کرد و همین امر باعث شد تا وی به مدلینگ علاقه‌مند شود و این حرفه را به صورت حرفه‌ای دنبال کند. مهلقا اولین تجربه کتواک خود را با برند لباس عروس پدرام و لباس‌های شب برند استلو آغاز کرد. بسیاری از خبرگزاری‌های هند به او عنوان آیشواریا رای ایرانی را داده‌اند. مهلقا بارها توسط مجله بین‌المللی تی سی کلندر به عنوان یکی از صد چهره زیبای سال انتخاب شده‌است.

بعضی‌ها از شباهت او به آیشواریا رای بازیگر هندی نیز می‌گویند ولی بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره او حاصل عمل‌های زیبایی متعدد است و طبیعی نیست.

• اینستاگرام:
mahlaghajaberi

• وب‌سایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت