شیلا خداداد

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

شیلا خداداد (به انگلیسی: Shila Khodadad) هنرمند ، متولد چهاردهم آبان 1359‎ در تهران است.

خانم شیلا خداداد ازدواج کرده است و همسرش جراح فک و صورت می‌باشد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام “سامیار” که در 27 آبان 1392 به دنیا آمده است او به طور کاملا اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه او فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه اش استقلال است.

زندگینامه
وی اصالت ترک آذربایجانی و کرد مهابادی دارد. شیلا خداداد دانشجوی رشته شیمی از دانشگاه آزاد می‌باشد.
یکی از خبرهای مهمی که در مورد شیلا خداداد حاشیه ساز گردید انتشار تصویری از شناسنامه خود در صفحه رسمی اینستاگرامش برای همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه بود. او در توضیح شناسنامه اش نوشت: کردهای عزیز سرزمینم شما تنها نیستید.
شیلا خداداد با فرزین سرکارات ازدواج نموده است.

سینما
شیلا خداداد بازی در سینما را از سال 1378 با فیلم «اعتراض» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» آغاز کرد. آشنایی وی با مسعود کیمیایی به صورت اتفاقی باعث شد که نقشی در فیلم در حال ساخت خود اعتراض را به او پیشنهاد دهد. بدین ترتیب وارد عرصه سینما شد. وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه وی، فوتبال و والیبال می‌باشد.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود