رامینا ترابی

 تخصص/مهارت:

مدلینگ

 معرفی/ بیوگرافی:

رامینا ترابی (به انگلیسی: Ramina Torabi) هنرمند مدل ایرانی، متولد 1374 است.
خانم رامینا ترابی دختر جوان و زیبای ایرانی است که تصاویر وی در یک مجموعه عکس در جهان بسیار مشهور شد، وی اکنون در زمینه مدلینگ در ایران فعالیت می‌کند. این دختر شیرازی زیبا متولد 1374 می‌باشد و در اینستاگرامش حدود 180 هزار فالوور دارد. رامینا جزو معدود هنرمندان مدلینگ زن در جهان است که با زیبایی خدادادی و بدون میکاپ و عمل جراحی معروف شده است.

ماجرای شهرت رامینا ترابی:
ماجرا از آنجا شروع شد که حدود چهار سال قبل یعنی سال 1393 زمانی که رامینا ترابی 19 سال داشت یک روز همراه با چادری که در کیفش داشت راهی بازار وکیل شیراز شد. اما او اصلا تصورش را هم نمیکرد آن روز می‌تواند سرآغاز اتفاقاتی شگفت انگیز در زندگی اش باشد. در هیایوی بازار وکیل شیراز عکاسی رومانیایی به نام میهائلا در حال گرفتن عکس‌هایی از فرهنگ و سنت بازار شیراز بود که ناگهان چشمش به رامینا خورد و چهره معصوم و چادری که به سرش داشت برای این عکاس رومانیایی جذاب به نظر رسید. بنابراین تصمیم گرفت چند عکس با پس زمینه زیبا از رامینا بگیرد. رامینا ترابی نیز پیشنهادش را پذیرفت.

یک سال و نیم از این روز گذشت که یکی از آشنایان رامینا به وی زنگ زد و با هیجان زیاد خبر از انتشار عکس هایش در یکی از کانال‌های شبکه‌های اجتماعی داد. اما جالب‌تر از انتشار عکس رامینا، خبری بود که پیرو عکس منتشر شده بود. رامینا ترابی به عنوان زیباترین دختر ایران در پروژه اطلس زیبایی انتخاب شده بود. بله عکاس خارجی عکس رامینا را برای پروژه اطلس زیبایی فرستاده بود و به دلیل زیبایی عکس و سوژه عکس مسئولین پروژه این عکس را انتخاب کرده بودند.

و این سرآغاز مشهور شدن این دختر شیرازی زیبا بود. در این سه سال رامینا با پیشنهادات زیادی در زمینه مد و فشن روبرو شده و تاکنون با برندهای آرایشی و زیبایی زیادی همکاری کرده است. وی همچنین به عنوان مدل عروس و مدل مانتو و کیف و کفش هم فعالیت می‌کند.

یه اعتقاد برخی از طرفداران رامینا ترابی چهره او در بعضی عکس‌ها شباهت زیادی به مونیکا بلوچی بازیگر زیبای ایتالیایی دارد.

• اینستاگرام:
raminatorabii

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت