• درباره

📻 کتاب صوتی:

مینگ لینگ ~استفن کاز گرو

استفن کازگرو در کتاب صوتی مینگ لینگ داستان آموزنده‌ی خرس پاندایی را شرح می‌دهد که در جنگلی سبز کنار پرنده‌ها زندگی می‌کند؛ اما همیشه از دست سروصدای آن‌ها شاکی است. تا این که یک روز طوطی قرمز سر راه مینگ لینگ سبز می‌شود و به او درس مهمی می‌دهد؛ درسی درباره‌ی پذیرش و زندگی مسالمت‌آمیز.

در سرزمین‌های دوردست آسیا، جنگلی بود به نام «پاندا پاینز». این جنگل درست وسط یک جزیره‌ی شگفت‌انگیز قرار داشت که به آن می‌گفتند: «جزیره‌ی خوشبختی» درخت‌های جنگل حتی در سردترین روزهای زمستان هم سرسبز بودند و به‌خاطر همین پرنده‌های زیادی می‌آمدند تا در آن‌جا زندگی کنند. اما جنگل فقط خانه‌ی پرنده‌ها نبود. یک خرس پاندای کوچولو به‌نام مینگ لینگ هم در آن جا زندگی می‌کرد.

پاندا کوچولو در زندگی عاشق دو چیز بود: یکی این که غذای موردعلاقه‌اش یعنی میوه‌ی درخت کاج و بامبو بخورد، و دیگری این که توی رخت‌خواب گرم و نرمش ساعت‌ها چرت بزند. هیچ چیز به‌اندازه‌ی سروصدای پرنده‌ها مینگ لینگ را عصبانی و کلافه نمی‌کرد. او با این همه سروصدا نمی‌توانست بخوابد. اما مگر می‌شد جلوی سروصدا و آواز آن‌همه پرنده را گرفت؟

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “مینگ لینگ ~استفن کاز گرو” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت