• درباره

📻 کتاب صوتی:

نیمه تاریک وجود ~دبی فورد

کتاب نیمه تاریک وجود نوشته‌ی دبی فورد از جمله‌ کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری است که برای اولین بار در سال 1998 منتشر شده است. دبی فورد در این کتاب خوانندگان را تشویق می‌کند تا نیمه‌ی تاریک خود را (بخش‌هایی از خودشان که ممکن است انکار کرده یا رد کرده باشند) به‌عنوان وسیله‌ای برای بازیابی قدرت شخصی خود در آغوش بگیرند. این کتاب، اثری تامل‌برانگیز است که ابزارهای عملی زندگی رضایت‌بخش‌تر را به خوانندگان ارائه می‌دهد.
برای قضاوت نشدن، پذیرفته شدن، محترم ماندن و در نهایت داشتن زندگی سالم و شاد باید درون خود را شناخت و با آن مواجه شد. بسیاری از انسان‌ها تلاش می‌کنند تا احساسات منفی‌شان را انکار و یا پنهان کنند تا در جامعه پذیرفته شوند. این احساسات همان سایه‌ها یا نیمه‌ی تاریک وجودمان هستند که همیشه برای روبرو شدن با آن‌ها مقاومت می‌‌کنیم و از شناخت و تحلیل کردن‌شان طفره می‌رویم. کتاب نیمه‌ تاریک وجود با ارائه‌ی روش‌ها و تمرین‌های موثر کمک می‌کند تا از سایه‌های درونی خود که از چشم دیگران پنهان کرده‌ایم، آگاهی پیدا کنیم و برای رشد و ارتقای شخصیت خود تلاش کنیم. / ترجمه : فرناز فرود / خوانش : رویا اکبری

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “نیمه تاریک وجود ~دبی فورد” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت