• درباره

📻 کتاب صوتی:

رمز قهرمانی ~ویلیام اچ مک ریون

کتاب «رمز قهرمانی» حاوی خاطرات و اندیشه­ های دریابُد «مک ریون» دربارۀ قهرمانانی است که به طور روزمره در میادین جنگ، بیمارستان­ها و دانشگاه­ها به انجام وظایف خود برای نجات دنیا می­پرداخته­ اند.

زمانی که بیل مک ­ریون، پسربچه ­ای بیش نبود در سرش رویای تبدیل ­شدن به یک ابرقهرمان را می­پرداخت تا بتواند با قدرت ماورایی خود، زمین را از شر بدی­ها نجات دهد. اما وقتی برزگ­تر شد و به دور دنیا سفر کرد به این نتیجه رسید که ابرقهرمان­های حقیقی همه­ جای دنیا حضور دارند، بی­این­که هیچ­کدام از قدرتی ماورایی بهره ببرند. هیچ­کدام ماسک و شنل ابرقهرمانی نپوشیده­ اند اما همگی صاحب قدرتی هستند که می­توانند با آن به یاری دیگران بشتابند؛ دنیا را تغییر دهند و مسبب نجات آن شوند. صاحب شجاعتی هستند که هم جسم و هم روح­شان را در برگرفته است. انسان­هایی که تواضع، شوق فداکاری و حس عمیق شرافت در آ­ن­ها موج می­زند.

در این کتاب، خلاف عنوانش هیچ رمز و راز و پیام مستتری وجود ندارد، بلکه تمام آن حاوی درس­هایی از انسانیت است که پایه و اساس شخصیت هر کس برای یک زندگی قهرمانانه و محترمانه محسوب می­شود.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “رمز قهرمانی ~ویلیام اچ مک ریون” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت