• درباره

📻 کتاب صوتی:

ده ایده عالی که به واقعیت تبدیل شد ~دیوید کاکس

کتاب صوتی ده ایده عالی که به واقعیت تبدیل شد اثر دیوید کاکس یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه موفقیت و خودیاری است.

این کتاب دامیز به شما خواهد گفت چگونه باید در زندگی شخصی خلاقیت را اساس قرار داد تا موفق‌تر بود. این کتاب به ده ایده می‌پردازد که تبدیل به کارهای بزرگ شده‌اند و نشان می‌دهد خلاقیت و ابتکار تا چه حد مهم است.

پیش‌بینی اینکه در هفتصد سال آینده ممکن است به آنچه درباره‌ی آن فکر کرده‌اید احتیاج باشد، نیازمند پیش‌نگری وسیعی است. دانشگاه جدید آکسفورد در سال 1379 تأسیس شد. افزودن واژه‌ی جدید به نام آن، برای جداکردنش از اوریل است که در سال 1326 افتتاح شده بود. چند سال پیش، آثار فساد در چوب‌های بلوط سقف تالار اصلی مشاهده شد که هزینه‌ی جایگزین‌کردن آن‌ها حتی در صورت امکان، بسیار هنگفت بود. جنگلبان دانشگاه به مسئولان اطلاع داد که بنیان‌گذاران دانشگاه دستور داده بودند یک جنگل بلوط ایجاد و نگهداری شود تا وقتی آثار فساد در چوب‌های سقف تالار مشاهده شد، بتوان آن‌ها را عوض کرد. این درختان بلوط زمانی دانه‌هایی کوچک بودند. ایده‌‌های عالی این کتاب گویا همگی مانند آن چوب‌های اضافی واضح نیستند، اما موفقیتشان اثبات شده است.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “ده ایده عالی که به واقعیت تبدیل شد ~دیوید کاکس” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت