• درباره

📻 کتاب صوتی:

دلتنگی های نقاش خیابان 48، داستان عمو ویگیلی در کنتیکت ~جی دی سلینجر

کتاب دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم – نویسنده : جی دی سلینجر
دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم یا عنوان اصلی آن نه داستان، سلینجر را در سالهای پس از جنگ جهانی دوم به خوانندگان آمریکایی معرفی کرد ، از جمله داستان کوتاه “یک روز خوش برای موزماهی” . سلینجر در طول زندگی خود 31 داستان کوتاه نوشت و از بین آنها این نه داستان را انتخاب کرده و در قالب یک مجموعه به چاپ رسانده است.
کتاب دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم ، نه داستان استثنایی از یکی از صداهای بزرگ ادبی قرن بیستم است. نه داستان شوخ طبع ، شهری و غالبا تأثیرگذار . این نه داستان با بهترین آثار سلینجر برابری می‌کنند. گنجینه ای که برای نسل های زیادی بعد از او به یادگار خواهد ماند . سلینجر در این نه داستان به موضوع جنگ و آثار آن بر زندگی افراد پرداخته است. داستان های این کتاب عبارتند از:
یک روز خوش برای موز ماهی : سیمور پس از جنگ دچار مشکلات روانی می‌شود و با نامزدش به مسافرت می‌رود تا بتواند اوضاع را بهتر کند. او با دختربچه ای آشنا می‌شود و…
عمو ویکیلی در کانه تی کت: مری جین و الویز دو دوست قدیمی هستند که پس از مدت ها همدیگر را در کانه تی کت می‌بینند و …
پیش از جنگ با اسکیموها : جینی و سلنا رقبای تنیس هستند.
مرد خندان: پسر نوجوانی راوی داستان عشقی معلمش است.
انعکاس آفتاب بر تخته های بار انداز: داستان پسر بچه ای عجیب و غریب که هر از گاهی از خانه فرار می‌کند.
تقدیم به ازمه با عشق و نکبت: داستان یک سرباز است که با خواهر و برادری ملاقات می‌کند و قرار می‌گذارند برای هم نامه بنویسند.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “دلتنگی های نقاش خیابان 48، داستان عمو ویگیلی در کنتیکت ~جی دی سلینجر” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت