• درباره

📻 کتاب صوتی:

خاک آمریکا ~جنین کامینز

یک تریلر نفس‌گیر و پر از تعلیق. رمان «خاک آمریکا»، با عنوان اصلی American Dirt، رمانی‌ست مهیج از جنین کامینز که دان وینسلو آن را «خوشه‌های خشم» زمانۀ ما لقب داده و لس آنجلس تایمز آن را رمانی وصف کرده که آدرنالین خون را بالا می‌برد.
کتاب «خاک آمریکا» داستانی حادثه‌ای و پرهیجان درباره جدال بر سر مرگ و زندگی است. شخصیت اصلی کتاب «خاک آمریکا» زنی‌ست که برای نجات جان خودش و پسرش چاره‌ای جز ترک خانه و کاشانه و کشورش ندارد چون یکباره درگیر ماجرایی خطرناک شده است.
کتاب «خاک آمریکا» از تریلرهای پرفروش و تحسین‌شده سال‌های اخیر و از کتاب‌های منتخب باشگاه کتاب اُپرا وینفری، مجری مشهور و محبوب و پرطرفدار آمریکایی، است. بر کتاب «خاک آمریکا» نویسندگان معروفی چون استیون کینگ و جان گریشام مُهر تأیید زده‌اند. این کتاب بعد از انتشار در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.
خاک آمریکا ، « خوشه های خشم » زمانه ی ماست ؛ دان وینسلو کتاب خاک امریکا، یا به عنوانی دیگر خاک تاول‌ زده، روایت زندگی خانواده‌ای است که ورود یک فرد جدید، رنگ جدیدی به زندگی‌شان داد. رمان خاک امریکا، یک داستان خانوادگی ولی پر از هیجان است که زندگی روی دیگرش را به صورت ناگهانی با قتل مرد خانواده به آن‌ها نشان می‌دهد. لیدیا که یک کتاب‌فروشی قدیمی دارد به همراه پسر و همسر روزنامه‌نگارش ناخواسته درگیر کارتل‌های مواد مخدر می‌شوند و به بعد از مرگ همسرش مجبور به فرار به خاک یکی از ایلات امریکا می‌شود. این یک سفر پر خطر و پر ریسک، برای لیدیا و پسر هشت ساله‌اش خواهد بود که به اجبار باید راهی این مسیر شوند. مسیری که انتها و مقصدی ممکن است نداشته باشد. لیدیا از مرگ فرار کرده است اما هیچ تضمینی برای زنده ماندن هم وجود ندارد. کتاب رمان خاک امریکا در سال 2020 منتشر شد و توانست خیلی سریع رتبه‌ی اول بهترین فروش نیویورک تایمز را از آن خود کند. روایت باور پذیر این رمان، نظر بسیار از خواننده‌گان و حتی نویسندگان مطرح دنیا را به خود جلب کرد. نویسنده، با ظرافت و نهایت هنرمندی، ارتباطی تنگاتنگ بین داستان و خواننده ایجاد می‌کند به گونه‌ای خواننده تا پایان داستان این خانواده را دنبال و حس همدردی را در خود روشن نگه می‌دارد.

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “خاک آمریکا ~جنین کامینز” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت