• درباره

📻 کتاب صوتی:

بهشت مامان غیضه / قسمت3 ~بثینه‌العیسی

رمان «بهشت مامان غیضه»، اثر «بثینه العیسی»، ترجمه «روح‌الله رحیمی».

بثینه العیسی (1982) در کارنامه ادبی خود تاکنون پنج رمان و یک مجموعه‌مقاله منتشر شده دارد و چند جایزه بین‌المللی و جوایزی از ادبیات عرب را نیز از آن خود کرده است.
رمان «بهشت مامان غیضه» داستان زندگی اعضای یک خانواده هشت نفره است که جز یکی همه زن‌اند. غیضه، سرپرست و بزرگ خانواده، اگرچه خود زن است اما دلبسته و نگهبان قوانین مردسالارانه جامعه خویش است. غیضه گاه با تدبیر مقتدرانه و گاه با عواطف مادرانه‌اش تلاش می‌کند در چارچوب خانه خود بهشتی بی‌مثال برپا کند؛ بهشتی که نورچشمی و پادشاه آن تنها مردِ خانواده و یادگارِ تنها پسر او، «فهاد» است. غیضه برای آنکه فهاد، گل سرسبد خانواده و خلقت، در بهشت رشک‌برانگیزش از همه موجبات لذت و سعادت برخوردار باشد، زن‌های خانواده- دختران، نوکر و نوه‌های دختری‌اش را به خدمت او درمی‌آورد و در این راه از آنان می‌خواهد تمام توان و عاطفه و توجه خود را نثارش کنند.

با سپاس از نشر «نیماژ» و «سازمان سینمایی داریوش».

با صدای: بهناز جعفری

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “بهشت مامان غیضه / قسمت3 ~بثینه‌العیسی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت