• درباره

📻 کتاب صوتی:

شب‌نشینی با شیطان ~توماس‌هادری

“شب‌نشینی با شیطان” اثر “توماس هاردی” داستان گروه نوازنده‌ی معروفی است که در شهر کوچک‌شان برای تمام مراسم از جشن و پایکوبی گرفته تا مراسم مذهبی، از آن‌ها برای اجرای برنامه دعوت می‌شود. شبی در کریسمسی سرد همگی آن‌ها به علت خستگی، سرما و وعظ طولانی کشیش به خوابی عمیق فرو رفته و پس از زمان اجرای برنامه‌شان بیدار می‌شوند، بر اثر خواب‌آلودگی کلیسا را با مجلس رقص اشتباه گرفته و شروع به نواختن آهنگی نامناسب می‌کنند. همین خشم همه‌ی مردم را برانگیخته و باعث نابودی آن‌ها می‌شود، و دیگر کسی در مهمانی‌هایش آن‌ها را برای اجرای برنامه دعوت نمی‌کند.

توماس هادری ( 1927 – 1840 ) نویسنده و شاعر انگلیسی است که در آثارش از نیروهایی الهی یاد می‌کند که جهان را تحت سیطره دارند . رمان ” تِس ” از جمله کارهای ماندگار اوست . او در نوشته هایش به ارواح و جهان روح نیز نگاه ویژه ای دارد . از دیگر آثار او می‌توان به رمان های ” دور از جماعت دیوانه ” ” شهردار کاستر بریج ” و ” بانو و مرد بیچاره ” اشاره کرد . هاردی در دسامبر 1927 بر اثر بیماری ذات الجنب چشم از جهان فرو بست .

با صدای: مهدی حسین زاده

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “شب‌نشینی با شیطان ~توماس‌هادری” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت